fbpx

Feil: Contact form not found.

Bestill en time

Våre psykologer ser frem til å høre fra deg.

Send en e-post:
post@oslopsykologklinikk.no

Kontakt oss


Gå til vårt online bookingsystem for å bestille time.

Trenger du hjelp med å bestille time? Da kan du også skrive til oss på Lysne Chat (krever innlogging med Bank-ID) hele døgnet. Vi svarer i åpningstiden.

Vil du helst snakke med noen? Send oss gjerne telefonnummeret ditt og et tidsrom det passer å ringes i til hei@lysnepsykolog.no, så hører du fra oss.


Gå til Pasientsky pasientportal (fra din datamaskin) eller til Pasientsky-appen (fra din mobil) om du ønsker å endre eller avbestille en time før avbestillingsfristen på 48 timer har gått ut. Du kan endre og avbestille timen direkte i appen. Merk at timer som endres eller avbestilles etter fristen på 48 timer må betales.

Ønsker du å avbestille eller flytte time etter at avbestillingsfristen er gått ut så kontakt din psykolog direkte. For å sende melding til psykologen i appen: velg Lysne Psykolog -> Flere tjenester -> Annen henvendelse -> Velg psykolog og send melding. For å sende melding til psykolog fra web-portalen, velg Start helsehjelp -> Søk opp "Lysne Psykolog" -> Anne henvendelse -> Velg din psykolog og send melding. 

NB: Har du bestilt videotime i Lysne-appen? Da kan du endre og avbestille timer i appen.


Hvis du ikke har fått timebekreftelse på SMS eller epost kan det være fordi du ikke har lagt igjen e-post eller telefonnummer ved bestilling. Det kan også skyldes tidligere registrert kontaktinformasjon eller innstillinger for varsler i Pasientsky.

Logg inn i Pasientsky pasientportal (fra din datamaskin) eller i Pasientsky-appen (fra din mobil) for oversikt over dine timer. Her kan du oppdatere din kontaktinformasjon og innstillinger for varsler på SMS og e-post.

Har du bestilt videotime i Lysne-appen? Da finner du oversikt over dine timer i Lysne-appen. Her kan du også kan oppdatere innstillinger for pushvarsler.


Finner du ikke frem eller er forsinket? Da kan du kommunisere med psykologen i Pasientsky-appen. Velg Lysne Psykolog -> Flere tjenester -> Annen henvendelse -> Velg psykolog og send melding. Se også hjelp til å finne frem under: 

Skøyen

Vår klinikk på Skøyen i Oslo ligger i Karenslyst allé 16. Gå inn skyvedørene og opp trappen, et stykke inn i gangen finner du oss på høyre side. Her kan du sette deg ned i venterommet hvor psykologen kommer og henter deg. 

Gamlebyen

Vår klinikk i Gamlebyen ligger i Ekebergveien 1A (stor murbygning). Ring på en av klokkene til Oslo psykologklinikk, og psykologen slipper deg inn og henter deg ved hovedinngangen.

Nydalen

Vår klinikk i Nydalen ligger i Gjerdrumsvei 10A (stor teglsteinsbygning like ved Akerselva). Ring på til Lysne Helse ved hovedinngangen og vi slipper deg inn. Klinikken ligger i 3. etg, hvor du kan sette deg ned venteområdet hvor psykologen kommer og henter deg.

Drammen

Vår klinikk i Drammen ligger i Nedre Storgate 3. Inngangen ligger rett til høyre for (/ved siden av) Japan Foto. Hoveddøren er åpen mellom 07:00 og 19:00, utenfor dette må du ringe på dørklokken. I første etasje går du gjennom Lett Café og tar heisen opp i tredje etasje hvor du kan sette deg på venterommet hvor psykologen henter deg.


Ønsker du å bestille personlighetstest? Gå hit for bestilling

Savner du lenke til personlighetstesten? Merk at lenken sendes ut noen få dager i forveien av timen. 

Skal du ha tilbakemelding på video? Trykk her for å komme til rommet

Om det er noe i forbindelse med gjennomføringen du lurer på, send en mail til testansvarlig, Rudi Myrvang: rudi.myrvang@lysnepsykolog.no


Har du hatt time i dag og ikke mottatt betalingslenke? Merk at betalingslenker på SMS sendes ut neste dag.

Ønsker du betalingsutsettelse eller å se oversikt over dine betalinger? Gå til Convene hvor du kan logge inn og administrere dine betalinger. Du kan også se dine betalinger i Pasientsky.

Har du andre spørsmål om faktura eller betaling? Send mail til hei@lysnepsykolog.no eller ta kontakt på Lysne Chat.


Hvis du har helseforsikring kan du få dekket nødvendig behandling hos Lysne. Ta direkte kontakt med ditt forsikringsselskap og si at du ønsker time hos Lysne Psykolog. Vi har avtaler med Fremtind Forsikring, SOS International, Euro Accident og Falck Helse (herunder DNB, Protector, Codan og Eika).


Har du spørsmål om din time, har problemer med å finne frem, eller ønsker å gi beskjed om at du er forsinket? Da kan du sende melding til psykologen i Pasientsky-appen. Velg Lysne Psykolog -> Flere tjenester -> Annen henvendelse -> Velg navnet på din psykolog og send melding. 

Kontaktinformasjon

Ekspedisjon

Ønsker du å komme i kontakt med ekspedisjonen? Send en mail til hei@lysnepsykolog.no, kontakt oss på chat, eller fyll ut kontaktskjemaet nederst på siden.

Dersom du ønsker å snakke med oss på telefon kan du sende oss telefonnummeret ditt, gi oss gjerne også et tidsrom for når det passer å ringes.

Kontakt oss på chat

Ønsker du å bestille time, trenger hjelp med å finne psykolog, vil fortelle mer om hva du ønsker hjelp med, eller har spørsmål om ditt besøk er du velkommen til å kontakte oss på chat. Våre dyktige psykologer svarer deg i løpet av en virkedag. Tjenesten er gratis og krever innlogging med Bank-ID.

Chat med oss

Logg inn pasientportalen

Pasientsky (web)
Pasientsky (app)
Lysne-appen for chat og video

Hovedkontor

Lysne Helse AS
Karenslyst allé 16, 0278 Oslo
Organisasjonsnummer: 918 180 680

Kontaktskjema